Jubel!

22 Jun

Igår fortblev dagen inte alls som jag hade hoppats. Jag blev aningens deppad, jag var sugen på allt skit och jag visste att jag inte ville äta. Jag kände mig dessutom trött och hängig. Kan det bli sämre? Nä just det. Så efter lite god mat och en film la jag mig i sängen och sappade runt och fastnade vid fotbollen, Ryssland – Holland. Och helsicke vad jag jublade när Ryssland slog Holland. Här kommer Ryssland in som nån wannabee och folk riktigt driver med dem, ”att spöa Ryssland är nåt man bara gör, som en söndagspromenad ungefär”. MY ASS! Ryssland rockar! Nu hoppas jag att Ryssland tar hem hela skiten! Heja Ryssland!

Idag känns min kropp lite bättre rent form-mässigt. Igår kände jag mig som en muterad flodhäst men nu verkar den ha fått tillbaka sin vanliga linje. Skönt! Nu är det bara att köra på för att bli hårdare och hårdare och hårdare. Jag behöver absolut jobba mer på benen, axlarna och magen. Varför är det så svårt att få ordning på magen? Och benen framförallt? Men det gäller väl att ha tålamod, träning och åter träning. Berg och dalar och riktigt höga toppar för att orka sträva vidare mot sitt eget mål.

Lämna en kommentar